Nasz testowy egzemplarz wyposażony jest w silnik elektryczny o mocy 150 kW/204 KM o maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm z baterią litowo-jonową o pojemności 58kWh. Zasięg w cyklu mieszanym określany jest na 424 km1, a emisja CO2 to 0 g/km1.
Wybrane czasy ładowania:
- Czas ładowania AC 7,2 kW, 0%-100% 09:30 h
- Czas ładowania AC 11 kW, 0%-100% 06:15 h
- Czas ładowania DC 100 kW, 5%-80% 00:35 h
- Czas ładowania 100 km zasięgu przy DC 100 kW 00:08 h
Waga:
- Ładowność 416 – 541 kg
- Masa własna min. 1794 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 2260 kg
Osiągi:
- Prędkość maksymalna 160 km/h
- Przyspieszenie 0-100 km/h 7,3 s
Wymiary zewnętrzne:
- Długość, min./ Długość, max. 4.261 mm / 4.261 mm
- Szerokość / Szerokość, max 1.809 mm / 1.809 mm
- Wysokość max. 1.568 mm
- Rozstaw osi 2.770 mm
- Rozstaw kół przód min. / max. 1.536 mm / 1.548 mm
- Rozstaw kół tył min. / max. 1.513 mm / 1.525 mm
1. Od 1 września 2018 rOd 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO₂ oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: www.volkswagen.pl/pl/wltp.html
Udostępnij: